Лагерь «Родничок»
Лагерь «Родничок» 
Лагерь «Родничок»
Лагерь «Родничок»
Лагерь «Родничок»
Лагерь «Родничок»
Экскурсия в музей П.О. Сухого
    17 июня воспитательно-оздоровительный лагерь «Родничок» посетила сотрудник РЦГиЭ Буко М.В. Она провела... Читать далее...
16 июня состоялась встреча с сотрудником РОЧС Зайковской Дарьей Александровной. В центре внимания была тема... Читать далее...
12 июня наш воспитательно-оздоровительный лагерь посетили гости из Глубокского историко-этнографического  музея,... Читать далее...
11 июня  воспитательно-оздоровительный лагерь посетила заведующая Запрудским ФАПом Котович Светлана Александровна.... Читать далее...
11 июня  воспитательно-оздоровительный лагерь «Родничок» посетили работники ГУК «Глубокская централизованная... Читать далее...
 10 июня воспитанники школьного лагеря "Родничок" побывали в природно-экологическом музее г. Полоцка.  Ребята... Читать далее...
Воспитательно-оздоровительный лагерь «Родничок» с дневным пребыванием 4 июня 2025 распахнул свои двери для 13 учащихся 1-3... Читать далее...

Прыярытэтныя накірункі выхаваўчай і ідэалагічнай работы ў 2024/2025 навучальным годзе

  • засваенне асноў ідэалогіі беларускай дзяржавы, развіццё пачуцця любові і павагі да сваёй Радзімы, фарміраванне нацыянальнай самасвядомасці, адказнасці і гатоўнасці дзейнічаць на карысць сваёй Айчыны:
  • фарміраванне інфармацыйнай культуры і падрыхтоўка да жыцця ў інфармацыйным грамадстве;
  • выхаванне духоўнасці і патрыятычных якасцяў, фарміраванне сацыяльнай актыўнасці і адказнасці;
  • далучэнне да гуманістычных каштоўнасцяў, фарміраванне ўмення жыць у полікультурным свеце, пазітыўных адносін да прадстаўнікоў іншых культур, нацыянальнасцей, канфесій;
  • фарміраванне экалагічнай культуры вучняў, накіраванай на захаванне прыродных рэсурсаў і ахову навакольнага асяроддзя;
  • захаванне і ўмацаванне здароўя навучэнцаў, фарміраванне ў іх навыкаў здаровага ладу жыцця, адказнага стаўлення да свайго здароўя, бяспечных і адказных паводзін;
  • фарміраванне павагі да закона, прававой кампетэнтнасці і прававой самасвядомасці,знаёмства з асаблівасцямі сістэмы права;
  • актывізацыя выхаваўчага патэнцыяла сям'і, забяспечэннеўзаемакарыснага саюза сям'і і школы, у цэнтры ўвагі якога павінны знаходзіцца інтарэсы дзіцяці;
  • фарміраванне эканамічнай культуры, вывучэнне асноў эканамічных ведаў, фарміраванне ўменняў і навыкаў дзелавой актыўнасці, самастойнай працоўнай дзейнасці, праца па прафесійнай арыентацыі навучэнцаў;
  • фарміраванне творча актыўнай асобы, здольнай успрымаць і ацэньваць прыгожае ў прыродзе, працы, грамадскіх адносінах з пазіцый эстэтычнага ідэалу, адчуваючай патрэбу ў эстэтычнай дзейнасці;
  • забеспячэнне сацыяльна-педагагічнай падтрымкі навучэнцаў.