Сучасныя падыходы ў рабоце з адоранымі і высокаматываванымі школьнікамі
2 лютага 2022 года прайшло пасяджэнне педагагічнага савета
”Сучасныя падыходы ў рабоце з адоранымі і высокаматываванымі школьнікамі“
Былі разгледжаны ключавыя пытынні:
1. Сутнасць паняцця ”адоранасць“, яго асаблівасці.
2. Формы і метады работы на вучэбных і факультатыўных занятках.
3. Алімпіядны рух.
4. Праектна-даследчая дзейнасць.
5. Навучанне дзяцей у сістэме дадатковай адукацыі.
6. ”Як не згубіць адоранага навучэнца?“ - падтрымка адораных і высокаматываваных школьнікаў.
Мэта: стварэнне ўмоў для аналізу паспяховага педагагічнага вопыту і вызначэнне новых падыходаў работы з адоранымі і высокаматываванымі навучэнцамі.
З асноўным дакладам выступіла намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Альхімёнак Н.Я., якая прааналізавала дзейнасць педагагічнага калектыву па стварэнні ўмоў для асабістай, сацыяльнай самарэалізацыі і прафесійнага самавызначэння навучэнцаў.
Прадоўжыўся педсавет выступленнем прадстаўнікоў метадычный аб’яднанняў, якія падзяліліся вопытам работы з высокаматываванымі і адоранымі навучэнцамі. Настаўнік рускай мовы і літаратуры Протас І.Ц. акцэнтаваў увагу на рабоце з высокаматываванымі дзецьмі ў пазаўрочнай дзейнасці, настаўнік фізікі Чапулан Ф.Ф. – на формах і метадах работы на вучэбных занятках, настаўнік фізічнай культуры Лось І.У. прадставіў свой вопыт па арганізацыі індывідуальнай работы са школьнікамі, якія маюць пэўныя дасягненні спартыўнай накіраванасці.
Кіраўнік гуртка Шарыпкін Р.Л. пазнаёміў з арганізацыяй даследчай дзейнасці навучэнцаў на занятках аб’яднання па інтарэсах ”Юныя краязнаўцы“.
Класны кіраўнік 6-а класа Пачопка А.І. адзначыў ролю класнага кіраўніка ў рабоце з адоранымі і высокаматываванымі навучэнцамі.
Практычная частка педагагічнага савета была прадстаўлена панарамай метадычнага майстэрства настаўнікаў. Быў арганізаваны прагляд і абмеркаванне урыўкаў заняткаў па тэме ”Прымяненне розных форм дыферынцыяцыі і індывідуалізацыі“. Свой вопыт работы прадставілі настаўнік беларускай мовы і літаратуры Баговіч Р.М., настаўнік гісторыі Пачкоўская Л.А., настаўнік хіміі і біялогіі Ільясевіч В.М., настаўнік геаграфіі Спірковіч М.І. і кіраўнік гуртка “Вясёлка творчасці” Барсук А.М.
У выніку канструктыўных дыскусій у ходзе пасяджэння былі выяўлены праблемы і вызначаны шляхі іх рашэння.
Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці Альхімёнак Н.Я.